niedziela, 26 lutego 2012

Ewolucji bloga ciąg dalszy...

Cóż... w związku z tym, że liczba tagów mimo ustalonego klucza zaczęła rosnąć w dość szybkim tempie oraz z osobistej potrzeby uporządkowania zawartości, zrobiłem małe przemeblowanie.

Jak pewnie zauważyliście dodałem strony. O ile o tytułach większości, pewnie nie muszę się rozpisywać, o tyle powiem wam, co rozumiem przez "Projekty". Jako projekty rozumiem:
-około planszówkowe rzeczy, które zdarzyło mi się wytworzyć, a nie są bezpośrednio związane z blogiem. Np. fanowskie materiały do gry Arkham Horror (między innymi scenariusze dla Ligi Manufaktury).
-ewentualne informacje dotyczące tworzenia przeze mnie poradników, tłumaczenia instrukcji, projektowania gier, tudzież produkcji jakiegoś print'n'playa.
Informacje o tym wszystkim (nie ma tego, aż tak dużo) już wkrótce zostaną tam zamieszczone.
Rozbudowałem nieco listę linków. Oczywiście pobieżnie i wciąż pozostało sporo do uzupełnienia.
Dodałem listę ostatnich komentarzy. Cieszy mnie każdy z nich, więc będę się chwalił, a co!

Dodatkowo, w związku z tym, że liczba pozycji (pozycji, a nie gier) w mojej kolekcji zbliża się wielkimi krokami do magicznej granicy 100, pozwoliłem sobie zorganizować sondę. Co wg. was bardziej zasługuje na to, aby zamknąć pierwszą setkę? Propozycje w pasku po prawej.
Chwilowo to tyle. Dziękuję za uwagę ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz